sobota, 30 sierpnia 2014

Oświadczeń ciąg dalszy...


9 komentarzy:

  1. Chamstwem jest, ze anonimowi czytelnicy nie mogą zobaczyć tego komiksu

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze komentarze moderuja. Czyli niepochlebne na bank się nie pojawia :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego chamstwem? Dzięki temu mogę poznać bliżej moich czytelników. A komentarze nie moderuję dlatego bo chcę usuwać je wszystkie,a dlatego, bo wtedy mam czas je wszystkie przeczytać! Nikt Ci nie każe to siedzieć! Jeśli ty i jeszcze jedna osoba będziecie sie tak zachowywać,to najzwyczajniej w świecie usunę opcję dodawania komentarzy z Anonima. Jesteśmy zbyt leniwi by wcisnąć jeden guziczek "Dołącz do wirtyny",co?

      Usuń
    2. Niektórzy nie mają konta google. Skoro od początku dodawałeś komiksy dostępne dla wszystkich internautów to powinieneś być konsekwentny w działaniu i ostatni komiks także udostępnić wszystkim. Jeśli nie podoba Ci się sytuacja, w której masz mało oficjalnych czytelników to trzeba było od samego początku udostępniać bloga tylko i wyłącznie OFICJALNYM czytelnikom ( albo zwyczajnie zablokować bloga, a hasło udostępniać wybranym osobom). W tej chwili jest to po prostu niesprawiedliwe. Na dodatek nie pozwalasz sobie na odrobinę krytyki. Mógłbyś zamieścić chociażby ankietę. Czytelnicy opowiedzieliby się po jednej ze stron.

      Usuń
    3. Gdybym udostępniał dla wybranych,to logiczne,że tych czytelników oficjalnych by nie było,a tak chociaż się zapiszą niektórzy. Ostatni komiks daję dla oficjalnych czytelników, w celach promocyjnych. Jedna osoba,założyła sobie w celu przeczytania komiksu konto google,i dziękuję,jej za to i miło mi jest,że jej tak zależy. Nie masz bloga,na bloggerze,co? Bo gdyby tak,to byś wiedziała,że nie ma czegoś takiego jak hasło. Gdyby było ywkorzystałbym tą opcję,zamiast mailów. Krytyka,owszem nie mam sprzeciwu,ale ty nie krytykujesz a OBRAŻASZ! To różnica! Gdybym umieścił taką ankietę to logiczne by było,która opcja by wygrała. Ta "leniwsza". I ja właśnie jestem konsekwentny! Jeśli nie czytałaś usuniętego powiadomienia to powtarzam:Komiks będzie miał oficjalną blogową premierę 24.12.14 r,lecz oficjalni czytelnicy,już teraz mogą go przeczytać przedpremierowo. I tyle w temacie

      Usuń
    4. Przepraszam bardzo,ale w którym momencie Cię obraziłam? Wyrażenie swojej opinii, w tym zarzucenie Ci braku logiki w sprawie działania bloga nie jest jeszcze obrażaniem.

      Usuń
    5. Skoro,nawet nie jesteś świadoma tego, w którym miejscu mnie obraziłaś,to nie widzę już raczej sensu kontynuowania,jakże inteligentnej dyskusji

      Usuń
  3. Chyba autor uznał, ze pod hasłem anonimowy ukrywa się jedna osoba. Błąd. Ale mam pytanie. Po co chcesz mnie poznawać? Co, stawiasz dzban piwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz ogarnęłam o co chodziło z tym obrażaniem. No nie powiem ciekawa teoria, żeby jedna osoba pisała 4 komentarze o tym samym :)

      Usuń