sobota, 31 stycznia 2015

Liebster Avard-Zaskoczenie,szok,podziękowania

Po pierwsze dziękuję blogowi "pisanieff.blog.pl",za nominację. Czy na nią zasługuję? Nie mi to oceniać,aczkolwiek,dziękuję,że ktoś docenił moją i Melody (aczkolwiek czasami leniwą i powolną) pracę.
Liebster Avard- nominacja otrzymywana od innych blogerów w ramach „dobrze wykonanej pracy”. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na jedenaście pytań zadanych przez blogera, a następnie należy nominować kolejne "naście" osób, których blogi czytasz oraz zadać im pytania. Nie wolno nominować własnych blogów. No i oczywiście Należy powiadomić osobę nominowaną ;)


                                          Pytania zadane przez właścicielkę bloga


1:Jaka jest twoja ulubiona postać fikcyjna z dowolnego źródła?
Josh:Cóż... po obejrzeniu,czy przeczytaniu jakiegoś filmy,czy książki,oczywiście,wybierałem ulubioną postać w danej serii,ale nigdy nie porównywałem jej do innej postaci z innej rzeczywistości fkicyjnej.
Melody: Sytuacja u mnie jest podobna,jak u Josha,z tą różnicą,że w przypadku przyjścia co do czego,jestem w stanie coś z siebie "wykrzesać", a więc,po przemyśleniu będzie to Buś,z książki "Małżeństwo niedoskonałe",autorstwa Krystyny Nepomuckiej

2:Jakiej książki,lub filmu nienawidzisz?
J:Hmm...odpowiedź sama nasuwa się na usta i będzie to pewna powieść o mężczyźnie zwanym Grey ;) Książa ta jest dla mnie czymś niepojętym. Pełno w niej,takich absurdalnych i nierealnych w praktyce scen,że nie wiadomo,czy się śmiać, czy płakać. W dodatku styl pisarski,niektórych scen,jest dosyć...infantylny? Tak nie opisuje się miłości!
M:Josh,jak zwykle musiał wspomnieć o czymś z "górnej półki" xD W sumie,książka,której nie trawię najbardziej,jest z podobnej kategorii,a nawet jest to seria książek. "Puchar Boga Słońca"-bo tak nosi tytuł seria 10-tomowej sagi norweskiej autorki hitu lat 90 "Córy życia",które zabojowały również u nas w Polsce,opowiada o niespełnionych miłościach,oszustwach i problemach z zaakceptowaniem kruków (sic!) .

3:Jaki jest twój ulubiony czarny charakter?
J:Chyba będą,to filary smoka Orochi z anime "Kapłanki przeklętych dni". Czarne postacie,nie są tam tak naprawdę czarne, a białe nie są krystalicznie czyste. Wszyscy są szarzy. Tak jak każdy z nas. To mi się naprawdę podoba w tych postaciach,a także,to, że ich zachowania są czymś usprawiedliwione,a nie:"Zniszczymy ziemię,bo tak nam się podoba"
M:Ulubiony czarny  charakter? Nigdy,żadnego nie lubiła,ale najbardziej "oczyścić",mogę chyba Daniela w "Zacznijmy od nowa...",ech...czego to się nie robi dla kobiety xD

4:Jakie zwierzę Cię najbardziej przeraża?
J:Huh,psy,psy everywhere! Czy tylko ja uważam,je za przerażające,bezlitosne i okrutne bestie? W dodatku,widzę, je na co drugim podwórku! Wyobraźcie sobie,że coś czego najbardziej się boicie,widzicie prawie wszędzie! Masakra!
M: Psy? Na serio? Daj spokój! Straszne jest wszystko,co może Cię zaatakować znienacka! Z wnętrza ziemi,w wodzie i z powietrza! To dopiero horror!

5:Jakiej książki bohaterem pragniesz zostać?
J:Żadnej ._. Żeby w książce się coś działo,musi być coś strasznego,a główny bohater musi przechodzić piekło! Ja podziękuję,zwłaszcza,że takie nierzadko kończą się śmiercią bohatera na końcu. A może to raczej te nieciekawe? Proszę,nie chcę być bohaterem nudnej książki...
M:Josh,Ale z ciebie maruda! ._. Ja to bym chciała być Raiją z "Raiji ze śnieżnej krainy". Jasne,koniec jest jaki jest,ale za to ile wrażeń dostarczę czytelnikom!

6:Jak długo prowadzisz swojego bloga?
J:Na W.I.T.C.H. z klasą,urzęduję już rok i trzy miesiące ;) Nie wiem,jak dla kogo,ale dla mnie to powód do dumy,że tyle z nim przetrzymałem! (A nie zawsze było łatwo T.T)
M:Ja z kolei na tym blogu urzęduję trzy miesiące. Niestety,ale wciąż z tym blogiem jestem mało co,kojarzona! Głównie to Josh gra pierwsze skrzypce!
J:A czego ty chcesz? W końcu,to ja jestem założycielem! xD
M:Oj już cichaj,przejdźmy do następnego pytania!

7:Czy zdarzyło Ci się niedokończyć swojego bloga,lub powieści?
M:Powieści? O jezusiczko,ile razy! Zazwyczaj zawsze się zniechęcałam,po jednym,czy dwóch rozdziałach!
J:Czuję jakby to pytanie było skierowane do mnie...Pamięta ktoś jeszcze mój pierwszy blog "Nasza muzyka"? Ha,ha! Nikt? Nic dziwnego,bo wytrzymałem z nim zaledwie miesiąc ;) Podobny los podzieliło "Encyklopedia Ever After High","Senny ogród" i "Monster High oczami chłopaka",co prawda,ten drugi został przeniesiony na prawdziwy papier i aktualnie wraz z moją drugą książką,cierpliwie szukają wydawcy  ,zaś pozostałe  dwa skończyły marnie z powodu braku źródeł i braku nadgonień co do aktualizacji. Dlatego też wolę się bawić,w serie już zakończone jak   "Bratzillaz",ten sposób prowadzenia encyklopedii,zdążył już przejść na blog,o nich ;) komiksywitch,to dotąd jedyny blog,z którym wytrzymałem wszystkie  "załamki"

8:Jeśli piszesz własne historie:Co motywuje Cię do ich pisania?
M:Jeśli piszesz? Cóż,ja mieszkam w okolicach Liverpoolu,więc tylko jak przyjadę do rodziny do Polski,od razu wszędzie łapię motywację. Wierzcie mi,zwykły chleb i zwykłe masło inaczej smakują,na drugim końcu kontynentu,a spróbowanie ich,jako tych domowych,od razu pobudza trybiki myślenia ;)
J:Jako iż mieszkam na wsi,to motywację znajduje w pobliżu. Całe stada krów,czy owiec,albo pole pszenicy,od razu daje mi świeży pomysł. Jednak zgadzam się z Melody. Nowy klimat,dodaje pomysłów. Zawsze gdy udaje mi się wyrwać do Stolicy,łapię bakcyla warszawskiego,powodującego napływ inspiracji i nowych pomysłów! Gdyby tak jeszcze było z motywacją (śmiech).

9:Jaki jest twój ulubiony serial i dlaczego?
M:Serial? Cóż... "White Queen",uwielbiam takie historyczne klimaty ;)
J: Myślę,że "Pensjonat pod różą",już czołówka,wprowadzała taki miły klimat...

 10:Co lubisz robić poza pisaniem/czytaniem?
M:Akurat w mojej wsi,zabitej dechami nie ma wiele do roboty. Gdy tylko uda mi się gdzieś wyrwać,łapię bakcyla i interesuję się czymś zupełnie nowym na jakieś pięć,dziesięć minut. Po powrocie do domu,zupełnie mi przechodzi.
J:Ależ,Mel. Na wsi,też jest wiele rozrywek. Na przykład podglądanie sąsiadów,czy chodzenie do sklepu na ciepłe plotki: "Kto,gdzie,z kim,i za ile?",to standardowe pytania,u nas na wsi ;D A tak na serio: Lubię się wgłębiać w teorie spiskowe. Codziennie wychodzą coraz to nowsze i śmialsze i co za tym idzie:interesujące! Także bardzo lubię astronomię :)

To już by było na tyle! Dziękujemy wszystkim,którzy dotrwali do końca! (są tacy?[śmiech]) A my nominujemy...

1:http://marzeniamarikidenile.blogspot.com/?m=1
2:http://mh-po-prostu.blogspot.com/?m=1
3:adiel-on-arthur.blogspot.com
4:http://monsterhighforeverchild.blogspot.com/ (Josh mówił,że to poroniony pomysł,ale mi to tam jak po kaczce spływa ;) )
5: encyklopediabratzillaz.blogspot.com (to nie mój bolg,tylko Josha,liczy się? xD) 

Nasze pytania!
 1:Co cię skłoniło do założenia bloga?
2:Myślałeś kiedyś o tym,żeby przestać prowadzić bloga "w pojedynkę"? Jeśli tak,to dlaczego?

3:Jak twój blog zdobył popularność? Albo jak ją teraz zdobywasz?
4:Myślałeś kiedyś o zarabianiu na blogu?
5:Przelanie myśli na papier...na internetowy papier. Co myślisz o blogach typu:"Niech cały świat zobaczy co się u mnie w domu dzieje!"
 6: Przelanie pomysłu na internet! Czyli fanfiki,doujiny:Co o nich sądzisz? Jak myślisz,czy taki sposób rozpowszechniania swoich prac,jest lepszy,niż wydanie własnej książki ?
7:Co robisz,gdy masz brak natchnienia,czasu,a na twoim blogu spragnieni notek czytelnicy?
8:Zarabianie na blogu? Jak już o tym mowa: Czy głównym powodem "psucia się",niektórych blogów,youtuberów itd... są właśnie kwestie finansowe?
9:Co myślisz o integracji czytelników z redaktorem bloga? Potrzebne,dobre? A może stwarza tylko barierę,pomiędzy nimi?
10:Wymień trzy typy blogów (lub więcej),których nie znosisz i uzasadnij.

Tak więc jeszcze raz,dziękujemy za dotrwanie do końca i dziękujemy za nominację! Hej,Mel! Zostaliśmy zauważeni,skoro mamy nominację! Myślisz,że stajemy się fejmami? Tia....wielki mi fejm,jak nikt mnie o autografy na ulicy nie prosi xD Poza tym,to ty spijasz na tym całą śmietankę!



                                  Do zobaczenia! :)

 
 
            



2 komentarze:

  1. Tak, ten blog jest najlepszy z kategorii z W.i.t.c.h. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje ^_^ Zabieram się za odpowiedź :3

    OdpowiedzUsuń